loading

Campagne
WinterBBQ

OpdrachtDe Big Green Egg is een prachtige 'all season’ BBQ die onder alle weersomstandigheden zijn werk goed doet. Activeer de Big Green Eggers om hun eitje ook in de winter te gebruiken.Campagne conceptHoe tegenstrijdig dat misschien ook klinkt, in de winter kun je ook heerlijk koken op je Big Green Egg. Middelen Print, Online, Social Media, [...]

Campagne
Ajax-Fan For Life

OpdrachtHet ontwikkelen van een sales activatie voor deze nieuwkomer op de markt van energy drinks. Met als doel de naamsbekendheid te verhogen en de verkopen bij supermarkten en tankstations een flinke boost te geven. Inclusief een winactie en online actieplatform.Campagne conceptIconix Energy Drink houdt van Ajax. Zoveel zelfs dat ze een 10-jarig sponsorcontract met de [...]

Campagne
De kracht van zacht

OpdrachtCreeer naams- en merkbekendheid voor AquaCell waterontharders. Ontwikkel een themacampagne en een nieuwe pay-off voor het merk. Zet AquaCell neer als de waterontharder waar Nederland even zacht van wordt.Campagne conceptMet hele zachte TV- en radiocommercials en net zo zachte advertenties geven we de kijker een moment om even te kunnen ontharden. Of liever nog, verzachten. We [...]

Campagne Houden van zacht

Campagne conceptEen waterontharder. Hoe innovatief ook, het is een rationeel, technisch product. Dus kies je al snel voor een informatieve campagne. Die uitlegt hoe het werkt. AquaCell legde de lat hoger. Want ze wilden niet alleen in het hoofd, maar ook in het hart van hun doelgroepen. En dus voorzagen we het product van de [...]

Campagne PlayStation Plus

OpdrachtLid zijn van PlayStation Plus is een verrijking van je gameplezier op de PlayStation 4. Om het aantal abonnees een boost te geven ontwikkelden we een radiocampagne met alle voordelen van PlayStation Plus en een heel aantrekkelijke korting.MiddelenRadio https://www.propaganda.nl/wp-content/uploads/2019/12/rc-20-ps-plus-meer-veel-meer.mp3 Power up your Play (2019) Volgende Case→

Campagne Black Friday

OpdrachtPlayStation heeft elk jaar een kanjer van een aanbieding voor Black Friday, samen met een aantal grote retailers. Dat is een week lang lekkere actie, hoorbaar op elk radiostation van Nederland.MiddelenRadio https://www.propaganda.nl/wp-content/uploads/2018/10/playstation-shocking-news.mp3 Shocking news (2016) https://www.propaganda.nl/wp-content/uploads/2018/10/playstation4-je-blijft-scoren.mp3 Je blijft scoren (2017) https://www.propaganda.nl/wp-content/uploads/2019/11/spiderweb-intertoys-play-station-black-friday-2019.mp3 Vang al dat voordeel (2018) https://www.propaganda.nl/wp-content/uploads/2019/11/game-mania-play-station-black-friday-2019.mp3 Price OFF – Game ON (2019) Volgende Case→

Campagne Days of Play

OpdrachtPlayStation viert in juni, elf dagen lang ‘Days of Play’. Overal ter wereld worden geweldige aanbiedingen voor de Playstation 4 en de PlayStation 4Pro in de spotlights gezet. Voor de Nederlandse markt vulden wij deze campagne aan met een toepasselijke radiocommercial.MiddelenRadio https://www.propaganda.nl/wp-content/uploads/2018/10/playstation-days-of-play-spotlight.mp3 In the spotlights (2019) Volgende Case→

Campagne Lezen zoveel
je wilt

OpdrachtBliyoo is een ‘all you can read’ leesabonnement van Bruna. Voor een vast bedrag per maand kies je onbeperkt uit de leukste digitale boeken en tijdschriften. De opdracht was een pay-off voor het merk en een paraplucampagne die ook doorvertaald kon worden naar acties.Campagne ConceptMet Bliyoo kun je lezen zoveel je wilt. Thuis, op vakantie, de hele winter door. En als je wilt, ook [...]

Corporate Campagne Consumenten

OpdrachtArbeidsongeschiktheid- en werkeloosheidsverzekeringen worden vaak als zeer complex en kostbaar ervaren. Dat zijn ze meestal ook. En daarom worden ze te weinig afgesloten.UitdagingIntroduceer de ‘doorleefverzekeringen’ van BNP Paribas Cardif onder de groep argwanende zzp'ers en werknemers als een uitstekende laagdrempelige en tijdelijke oplossing voor als het even tegenzit.Campagne ConceptMensen in nare situaties laten zich niet ontmoedigen door een ziekte, ongeval of verlies van een baan. Hoe dan [...]

Corporate Campagne Influentials

OpdrachtIntroductie van BNP Paribas Cardif als ‘de doorleefverzekeraar’ onder de aanbieders van arbeidsongeschiktheid- en werkeloosheidsverzekeringen.MiddelenPaginagrote advertentie in het Financieel Dagblad plus online FD special en een bijbehorende Direct mail naar het belangrijkste intermediair en influentials uit de financiële wereld. Volgende Case→