21 september 2018
Campagne Hypotheek Opvang Polis
OpdrachtIntroductie van de Hypotheek Opvang Polis die je hypotheek doorbetaalt als je arbeidsongeschikt of werkeloos bent.Campagne ConceptEen licht irritante makelaar vertelt een enthousiast en geïnteresseerd koppel wat er allemaal NIET TE KOOP is aan het mooie huis dat zij bezichtigen. Tot en met de schommel in de tuin aan toe. Want ja, met de Hypotheek Opvang Polis kun je lekker blijven wonen waar je woont, [...]21 september 2018
Corporate Identity
OpdrachtPayrolling (verlonen) is hot. Wet- en regelgeving in arbeidsrecht wordt alsmaar complexer en daarom besteden meer en meer werkgevers hun arbeidscontracten uit. Minder risico. Minder sores. Hoe zetten we een nieuw, zelfverzekerd payroll bedrijf onderscheidend in de markt. Bedenk een naam, logo en huisstijl. Kernwoorden zijn; eenvoudig, transparant, pragmatisch en betaalbaar.ConceptA JOB WELL DONE De werkgever doet het goed, het payroll bedrijf doet het goed en de werknemer [...]21 september 2018
Corporate Campagne
ProbleemDe taken van de Koninklijke Marechaussee zijn niet altijd even zichtbaar voor het grote publiek. De Marechaussee opereert over het algemeen onopvallend en geruisloos. Dat geldt ook voor hun taken op Schiphol. Voor de personeelswerving is het echter belangrijk dat ouders, schooldecanen en vrienden van nieuw personeel ook een positief beeld hebben van de Marechaussee.UitdagingMet miljoenen passagiers naar landen zowel binnen als buiten [...]21 september 2018
Campagne Werving Vrouwen
ProbleemDe Koninklijke Marechaussee heeft als opdracht meer vrouwen aan te stellen. In het bijzonder voor de functies van Hoog Risico Beveiliging op Schiphol en Beveiliging Koninklijk Huis. De sportkeuring en opleiding zijn echter behoorlijk pittig en hier vallen veel meisjes dan ook af.UitdagingHoe zorg je dat met name sportieve meisjes solliciteren bij de Koninklijke Marechaussee.Campagne conceptLaat zien dat je sportief moet zijn om bij de [...]21 september 2018
Campagne Valpreventie Senioren
ProbleemVeel 70-plussers bewegen te weinig, worden minder soepel en vallen daardoor sneller.UitdagingHoe krijgen we deze groep senioren weer in beweging?Campagne conceptDe sympathieke Sjoukje Dijkstra, Olympisch kampioene kunstschaatsen in 1964, is ons role-model. Een dubbele axel gaat niet meer, maar oefeningen wel. Elke dag 10 minuten.MiddelenTV, dagbladen, busreclame, PR. Aangevuld met POS materiaal en een handige fit-test voor wijkcentra. Sjoukje Dijkstra Volgende Case→21 september 2018
Campagne Beschermengel Alerta
ProbleemEen ongeluk zit in een klein hoekje. Zeker op de werkvloer van industriële bedrijven, zoals de jachtbouw of metaalindustrie. Zonder voorbereidende maatregelen kunnen daar de meest vreselijke ongelukken gebeuren.UitdagingHoe zorg je ervoor dat veiligheid op de werkvloer een dagelijks onderwerp van gesprek wordt onder met name mannen, die ook nog eens gewend zijn met (grote) risico’s om te gaan. Een belerend toontje werkt dus niet…Campagne conceptBeschermengel Alerta [...]21 september 2018
Corporate Campagne Water is ons belang
OpdrachtVewin is de Vereniging van Waterbedrijven in Nederland. Vewin wil haar rol als kenniscentrum over water en als lobby- en netwerkorganisatie onder de aandacht brengen bij politiek, pers en opinieleiders. We ontwikkelden een campagne waarin onze rol bij innovaties, ontwikkelingen en internationale hulp centraal staat.Campagne conceptUV licht voor het desinfecteren van drinkwater, het beschermen van onze drinkwaterbronnen, de strijd tegen obesitas en onze hulp bij drinkwatervoorziening [...]20 september 2018
Corporate Identity
OpdrachtOok een taxatiebedrijf in kunst is wel eens toe aan een nieuwe look. Een corporate identity die niet alleen een streling voor het oog is voor de klassieke kunstliefhebber, maar ook de kunstverzamelaar van nu moest aanspreken.ResultaatEen klein kunstwerkje op zich. Alles wat bedrukt kon worden aan deze stationary, is ook bedrukt. Met kunst. En [...]28 augustus 2018
Corporate Campagne Influentials
OpdrachtHet imago van personen- vervoerder Connexxion bleef ver achter bij de innovatieve ontwikkelingen van het bedrijf. Met het naderende oog op privatisering werden die in de schijnwerpers gezet.Campagne conceptDe laatste generatie dodehoekspiegels. Hybride bussen. Actuele reisinformatie. De OV Chipkaart. Een aantal belangrijke innovaties op het gebied van dienstverlening, milieu en veiligheid. De waarde hiervan voor mens en milieu staan in deze campagne centraal. Met een [...]28 augustus 2018