10 juni 2024
Corporate Identity
Opdracht Waarderen van personeel werkt. En dan vooral structureel waarderen. Want dat is succesvol waarderen. Sparkler is een initiatief van Makro Kerstpakketten en verzorgt year-round waarderingsprogramma’s voor bedrijven. We verzorgden een positioneringstrategie en ontwikkelden daarna een brand identity, brand story, logo en huisstijl. Concept Sparkler is onder de Brand Archetypen zowel de Liefhebber als de [...]28 november 2023
Corporate Identity
Opdracht Kalknagels. Ontsierend, vervelend en voor velen een bron van schaamte. Meer dan de helft van de Nederlanders heeft wel eens een kalknagel. Ontwikkel een naam en corporate identity voor een nieuwe keten van kalknagelsalons en productlijn, laagdrempelig en uitnodigend. Concept De naam tiptoe refereert op een speelse manier aan het Engelse ‘tiptoeing around the subject’, [...]28 november 2023
Campagne PlayStation 5
Opdracht Voel je groter. Voel je sterker. Voel je krachtiger. Dat is het thema van onze campagne voor deze knetterende kortingsactie op PlayStation 5. Met heel veel hoorbaarheid op zo’n beetje alle radiozenders in Nederland was de voorraad dan ook snel op. MiddelenRadio https://amsterdam.propaganda.nl/wp-content/uploads/2023/11/mix15-playstation-radio-commercial-mediamarkt.wav Voel het moment (2023) Volgende Case→17 maart 2023
Campagne All Seasons
Opdracht Bij Big Green Egg denk je wellicht aan zomer en warm weer, het traditionele bbq seizoen. Laat zien dat het product tijdens álle seizoenen relevant is. Dat geeft aspirant kopers dat extra zetje om hem aan te schaffen en spoort Big Green Egg owners aan om hun EGG jaarrond te gebruiken. Campagne concept & [...]17 maart 2023
Campagne Zacht voor elkaar
Opdracht Het verder opbouwen van naamsbekendheid, na de twee eerdere succesvolle campagnes, maar vooral het opbouwen van merkvoorkeur. Daarvoor hebben zij een softe approach gekozen die past bij het karakter van de organisatie. Campagne concept We weten dat de waterontharders van AquaCell heel zacht zijn voor je huishoudelijke apparaten en voor je huid. In deze [...]17 maart 2023
Campagne Formule 1 Zandvoort
Opdracht Bedenk inhakers tijdens de formule 1 in Zandvoort, waar Big Green Egg ook groots aanwezig is. Campagne concept & media inzet Ze lagen voor de hand… Met een kwaliteitsproduct als de Big Green Egg claim je altijd de nr. 1 positie. En de Big Green Egg is voor iedereen het ultieme trefpunt. Middelen Outdoor [...]6 oktober 2022