6 oktober 2022
Campagne Habtic Corporate Wellbeing Solutions B-to-B
Opdracht Creëer naamsbekendheid voor deze nieuwe speler in de markt van corporate wellbeing solutions. Ontwikkel een introductie campagne voor de DMU binnen 500+ bedrijven. En met name bedrijven die de gezondheid van hun personeel oprecht omarmen. Campagne concept Elk bedrijf wil gezonde medewerkers. Maar motivatie, inspiratie, doorzetten… Zo eenvoudig is het niet om aan je [...]6 oktober 2022
Campagne Typisch TWST
OpdrachtUitvoeren van een Brand Essence traject en ontwikkelen van een outdoorcampagne en pay-off.Campagne conceptDe organisatie adviseurs van TWST laat hun klanten met plezier succesvol worden én blijven. Om zo mensen en hun organisaties te laten bloeien. Dat doen ze bij TWST op geheel eigen wijze. Typisch TWST.Middelen Outdoor. Volgende Case→5 oktober 2022
Campagne Zacht voor elkaar
Opdracht Het verder opbouwen van naamsbekendheid, na de twee eerdere succesvolle campagnes, maar vooral het opbouwen van merkvoorkeur. Daarvoor hebben zij een softe approach gekozen die past bij het karakter van de organisatie. Campagne concept We weten dat de waterontharders van AquaCell heel zacht zijn voor je huishoudelijke apparaten en voor je huid. In deze [...]27 januari 2022
Campagne Marvel’s Spider-Man Miles Morales
OpdrachtBe greater. Be yourself. Dat is de titel van onze campagne voor de game Marvel’s Spider-Man Miles Morales. Een mega aanbieding vlak voor kerst met heel veel hoorbaarheid op alle radiozenders. Deze lockdown komen we ook weer door, met vele uren speelplezier.MiddelenRadio https://amsterdam.propaganda.nl/wp-content/uploads/2022/01/RC-PlayStation-Spider-Man-Miles-Morales.mp3 Marvel's Spider-Man Miles Morales (2021) Volgende Case→27 januari 2022