loading

Campagne
All Seasons

Opdracht Bij Big Green Egg denk je wellicht aan zomer en warm weer, het traditionele bbq seizoen. Laat zien dat het product tijdens álle seizoenen relevant is. Dat geeft aspirant kopers dat extra zetje om hem aan te schaffen en spoort Big Green Egg owners aan om hun EGG jaarrond te gebruiken. Campagne concept & [...]

Campagne
Zacht voor elkaar

Opdracht Het verder opbouwen van naamsbekendheid, na de twee eerdere succesvolle campagnes, maar vooral het opbouwen van merkvoorkeur. Daarvoor hebben zij een softe approach gekozen die past bij het karakter van de organisatie. Campagne concept We weten dat de waterontharders van AquaCell heel zacht zijn voor je huishoudelijke apparaten en voor je huid. In deze [...]

Campagne
Formule 1 Zandvoort

Opdracht Bedenk inhakers tijdens de formule 1 in Zandvoort, waar Big Green Egg ook groots aanwezig is. Campagne concept & media inzet Ze lagen voor de hand… Met een kwaliteitsproduct als de Big Green Egg claim je altijd de nr. 1 positie. En de Big Green Egg is voor iedereen het ultieme trefpunt. Middelen Outdoor [...]

Campagne
Habtic Corporate Wellbeing
Solutions B-to-B

Opdracht Creëer naamsbekendheid voor deze nieuwe speler in de markt van corporate wellbeing solutions. Ontwikkel een introductie campagne voor de DMU binnen 500+ bedrijven. En met name bedrijven die de gezondheid van hun personeel oprecht omarmen. Campagne concept Elk bedrijf wil gezonde medewerkers. Maar motivatie, inspiratie, doorzetten… Zo eenvoudig is het niet om aan je [...]

Habtic

terug naar overzicht→

TWST

terug naar overzicht→

Campagne
Typisch TWST

OpdrachtUitvoeren van een Brand Essence traject en ontwikkelen van een outdoorcampagne en pay-off.Campagne conceptDe organisatie adviseurs van TWST laat hun klanten met plezier succesvol worden én blijven. Om zo mensen en hun organisaties te laten bloeien. Dat doen ze bij TWST op geheel eigen wijze. Typisch TWST.Middelen Outdoor. Volgende Case→

Campagne Marvel’s Spider-Man Miles Morales

OpdrachtBe greater. Be yourself. Dat is de titel van onze campagne voor de game Marvel’s Spider-Man Miles Morales. Een mega aanbieding vlak voor kerst met heel veel hoorbaarheid op alle radiozenders. Deze lockdown komen we ook weer door, met vele uren speelplezier.MiddelenRadio https://amsterdam.propaganda.nl/wp-content/uploads/2022/01/RC-PlayStation-Spider-Man-Miles-Morales.mp3 Marvel's Spider-Man Miles Morales (2021) Volgende Case→

Campagne
Je huid houdt van zacht

Campagne conceptBinnen het campagne concept ‘Houden van Zacht’ ontwikkelden we een aanvullende campagne, specifiek gericht op de voordelen voor de huid. Kalkvrij water is namelijk een weldaad voor de gevoelige huid, de droge huid, de kwetsbare huid en het babyhuidje.MiddelenTV, print, radio en online. Je huid houdt van zacht https://amsterdam.propaganda.nl/wp-content/uploads/2018/10/aquacell-rc-de-huid.mp3 Je huid houdt van zacht (20 sec.) [...]

AquaCell

terug naar overzicht→
1 2 3 6