loading

Campagne Marvel’s Spider-Man Miles Morales

OpdrachtBe greater. Be yourself. Dat is de titel van onze campagne voor de game Marvel’s Spider-Man Miles Morales. Een mega aanbieding vlak voor kerst met heel veel hoorbaarheid op alle radiozenders. Deze lockdown komen we ook weer door, met vele uren speelplezier.MiddelenRadio https://amsterdam.propaganda.nl/wp-content/uploads/2022/01/RC-PlayStation-Spider-Man-Miles-Morales.mp3 Marvel's Spider-Man Miles Morales (2021) Volgende Case→

Campagne
Je huid houdt van zacht

Campagne conceptBinnen het campagne concept ‘Houden van Zacht’ ontwikkelden we een aanvullende campagne, specifiek gericht op de voordelen voor de huid. Kalkvrij water is namelijk een weldaad voor de gevoelige huid, de droge huid, de kwetsbare huid en het babyhuidje.MiddelenTV, print, radio en online. Je huid houdt van zacht https://amsterdam.propaganda.nl/wp-content/uploads/2018/10/aquacell-rc-de-huid.mp3 Je huid houdt van zacht (20 sec.) [...]

AquaCell

terug naar overzicht→

Big Green Egg

terug naar overzicht→

PlayStation

terug naar overzicht→

Iconix

terug naar overzicht→

Bliyoo

terug naar overzicht→

A Job Well Done

terug naar overzicht→

Connexxion

terug naar overzicht→

BNP Paribas Cardiff

terug naar overzicht→