loading

B-to-B Campagne
The Premium

OpdrachtIntroduceer de streaming films van Warner Bros onder marketeers van grote consumentenmerken als het meest aantrekkelijke productpremium. Geen voorraad, geen handling, geen verzending en een aanbod waar voor iedereen wat bij zit.Campagne conceptIn stijl met de afzender en het aanbod ontwikkelden we een campagne die eruit ziet als een filmposter. Warner Bros presents ‘The Premium’.MiddelenAdvertenties in vakbladen en online. Volgende Case→

Corporate Identity Spaarhaai

OpdrachtOntwikkel een logo voor stichting LEF (Leven en Financien). LEF is een initiatief van bedrijven en medewerkers uit de financiele wereld om jongeren via lesprogramma’s beter met geld om te leren gaan en ze verantwoordelijker te maken.ConceptWe creeerden voor LEF een ‘spaarhaai’, in tegenstelling tot het traditionele spaarvarken. De haai staat op een speelse manier symbool voor de risico’s en gevaren die het omgaan met [...]

Campagne
Die is toe aan Totaljobs

OpdrachtVacaturesite Totaljobs.nl was onduidelijk gepositioneerd naast partijen als Monsterboard en de Nationale Vacaturebank. Tussen de carrieretijgers en de vastgeroeste medewerkers zit een grote groep mensen die alleen even een duwtje in de rug nodig hebben om eens om zich heen te kijken naar een nieuwe uitdaging.Campagne ConceptWe zien in een aantal licht overdreven werksituaties de spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen... “Die is toe aan [...]

OZ Campagne

LogoOpdrachtCampagne conceptMiddelen Volgende Case→

B-to-B Campagne Proef het verschil…

OpdrachtEen Direct Mail actie met een mooie, waardevolle incentive richting potentiële nieuwe opdrachtgevers van PDZ Uitzendbureaus. Dit zijn meestal de HR managers van grote regionale bedrijven.Campagne conceptProef jij het verschil tussen een Cava, Prosecco en een Champagne? Organiseer je eigen blindproeverij met alle items uit het Direct Mail pakket; uitnodigingen, proefkaartjes en fleshoezen. De drie flessen bubbels ontvang je bij kennismaking met PDZ.MiddelenDirect Mail naar potentiële [...]

B-to-B Campagne Barbeque

OpdrachtEen Direct Mail actie met een mooie, waardevolle incentive richting potentieel nieuwe opdrachtgevers van PDZ Uitzendbureaus. Dit zijn meestal de HR managers van grote regionale bedrijven.Campagne conceptOrganiseer een barbecue voor je vrienden en je buren met de uitnodigingen uit het Direct Mail pakket. Het keukenschort zit er ook al vast bij, de barbecue zelf ontvang je bij kennismaking met PDZ.MiddelenDirect Mail naar potentieel nieuwe opdrachtgevers. [...]

Logo Ontwerp

OpdrachtOntwerp een mooi logo voor de streamingdienst Video on Demand. Volgende Case→

Corporate Campagne

OpdrachtConsolid is de grootste uitzendorganisatie voor Vervoer en Veiligheid. En dat is ze niet voor niets. Met een campagne laten we de betrokkenheid van het bedrijf en haar flexwerkers zien, voor haar opdrachtgevers.Campagne conceptIn de campagne staan de bijzondere eigenschappen van Consolid flexwerkers centraal; vrachtwagenchauffeurs, buschauffeurs, treinbestuurders en beveiligers. Ze hebben allemaal net dat beetje meer.MiddelenAdvertenties in vakbladen, dagbladen en online.
1 4 5 6