28 augustus 2018
Corporate Campagne Influentials
OpdrachtHet imago van personen- vervoerder Connexxion bleef ver achter bij de innovatieve ontwikkelingen van het bedrijf. Met het naderende oog op privatisering werden die in de schijnwerpers gezet.Campagne conceptDe laatste generatie dodehoekspiegels. Hybride bussen. Actuele reisinformatie. De OV Chipkaart. Een aantal belangrijke innovaties op het gebied van dienstverlening, milieu en veiligheid. De waarde hiervan voor mens en milieu staan in deze campagne centraal. Met een [...]28 augustus 2018
Corporate Campagne Reizigers
OpdrachtHet imago van ‘de bus’ is op zijn minst een tikje suf. Onterecht, omdat er zoveel nieuws ontwikkeld wordt, met name door marktleider Connexxion. Laat zien dat zij haar busreizigers centraal stelt in al haar dienstverlening en innovaties.Campagne conceptReizigerswensen vormen de basis van deze campagne. Individuele airconditioning. Koffie op de halte. Zitplaatsgarantie. Actuele reisinformatie. Dit is allemaal eenvoudig binnen handbereik, als je maar met de [...]28 augustus 2018
B-to-B Campagne The Premium
OpdrachtIntroduceer de streaming films van Warner Bros onder marketeers van grote consumentenmerken als het meest aantrekkelijke productpremium. Geen voorraad, geen handling, geen verzending en een aanbod waar voor iedereen wat bij zit.Campagne conceptIn stijl met de afzender en het aanbod ontwikkelden we een campagne die eruit ziet als een filmposter. Warner Bros presents ‘The Premium’.MiddelenAdvertenties in vakbladen en online. Volgende Case→28 augustus 2018
Corporate Identity Spaarhaai
OpdrachtOntwikkel een logo voor stichting LEF (Leven en Financien). LEF is een initiatief van bedrijven en medewerkers uit de financiele wereld om jongeren via lesprogramma’s beter met geld om te leren gaan en ze verantwoordelijker te maken.ConceptWe creeerden voor LEF een ‘spaarhaai’, in tegenstelling tot het traditionele spaarvarken. De haai staat op een speelse manier symbool voor de risico’s en gevaren die het omgaan met [...]28 augustus 2018
Campagne Die is toe aan Totaljobs
OpdrachtVacaturesite Totaljobs.nl was onduidelijk gepositioneerd naast partijen als Monsterboard en de Nationale Vacaturebank. Tussen de carrieretijgers en de vastgeroeste medewerkers zit een grote groep mensen die alleen even een duwtje in de rug nodig hebben om eens om zich heen te kijken naar een nieuwe uitdaging.Campagne ConceptWe zien in een aantal licht overdreven werksituaties de spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen... “Die is toe aan [...]28 augustus 2018
B-to-B Campagne Proef het verschil…
OpdrachtEen Direct Mail actie met een mooie, waardevolle incentive richting potentiële nieuwe opdrachtgevers van PDZ Uitzendbureaus. Dit zijn meestal de HR managers van grote regionale bedrijven.Campagne conceptProef jij het verschil tussen een Cava, Prosecco en een Champagne? Organiseer je eigen blindproeverij met alle items uit het Direct Mail pakket; uitnodigingen, proefkaartjes en fleshoezen. De drie flessen bubbels ontvang je bij kennismaking met PDZ.MiddelenDirect Mail naar potentiële [...]28 augustus 2018
Logo Ontwerp
OpdrachtOntwerp een mooi logo voor de streamingdienst Video on Demand. Volgende Case→15 augustus 2018