Het imago van personen- vervoerder Connexxion bleef ver achter bij de innovatieve ontwikkelingen van het bedrijf. Met het naderende oog op privatisering werden die in de schijnwerpers gezet.
Campagne concept
De laatste generatie dodehoekspiegels. Hybride bussen. Actuele reisinformatie. De OV Chipkaart. Een aantal belangrijke innovaties op het gebied van dienstverlening, milieu en veiligheid. De waarde hiervan voor mens en milieu staan in deze campagne centraal. Met een knipoog uiteraard naar de waarde van het bedrijf.
Het imago van personen- vervoerder Connexxion bleef ver achter bij de innovatieve ontwikkelingen van het bedrijf. Met het naderende oog op privatisering werden die in de schijnwerpers gezet.
Campagne concept
De laatste generatie dodehoekspiegels. Hybride bussen. Actuele reisinformatie. De OV Chipkaart. Een aantal belangrijke innovaties op het gebied van dienstverlening, milieu en veiligheid. De waarde hiervan voor mens en milieu staan in deze campagne centraal. Met een knipoog uiteraard naar de waarde van het bedrijf.