Corporate Campagne Consumenten
Middelen
Radio, online, print. Ondersteund richting intermediair in vakbladen, online en DM.
Campagne concept
Mensen in nare situaties laten zich niet ontmoedigen door een ziekte, ongeval of verlies van een baan. Hoe dan ook pakken ze straks de draad weer op en blijven positief. Onder het thema “verzeker je niet voor het leven, maar voor even” biedt BNP Paribas Cardif hen een prima tijdelijke oplossing.
Opdracht
Arbeidsongeschiktheid- en werkeloosheidsverzekeringen worden vaak als zeer complex en kostbaar ervaren. Dat zijn ze meestal ook. En daarom worden ze te weinig afgesloten.
Uitdaging
Introduceer de ‘doorleefverzekeringen’ van BNP Paribas Cardif onder de groep argwanende zzp’ers en werknemers als een uitstekende laagdrempelige en tijdelijke oplossing voor als het even tegenzit.
Corporate Campagne Consumenten
Opdracht
Arbeidsongeschiktheid- en werkeloosheidsverzekeringen worden vaak als zeer complex en kostbaar ervaren. Dat zijn ze meestal ook. En daarom worden ze te weinig afgesloten.
Uitdaging
Introduceer de ‘doorleefverzekeringen’ van BNP Paribas Cardif onder de groep argwanende zzp’ers en werknemers als een uitstekende laagdrempelige en tijdelijke oplossing voor als het even tegenzit.
Campagne Concept
Mensen in nare situaties laten zich niet ontmoedigen door een ziekte, ongeval of verlies van een baan. Hoe dan ook pakken ze straks de draad weer op en blijven positief. Onder het thema “verzeker je niet voor het leven, maar voor even” biedt BNP Paribas Cardif hen een prima tijdelijke oplossing.
Middelen
Radio, online, print. Ondersteund richting intermediair in vakbladen, online en DM.