Campagne
Onze klanten
houden van zacht

album-art

00:00
Opdracht

Het verder opbouwen van naamsbekendheid, maar vooral het opbouwen van merkvoorkeur. Daarvoor verdiepen we de merkbelofte ‘de kracht van zacht’ met een bijzondere testemonial aanpak.

Campagne concept

We weten dat de waterontharders van AquaCell heel zacht zijn voor je huishoudelijke apparaten en voor je huid. De klanten van AquaCell zijn zo onder de indruk van AquaCell dat ze er zelf ook een beetje zacht van worden.

Middelen

TV, print, radio en online.

Campagne
Onze klanten houden van zacht

Opdracht

Het verder opbouwen van naamsbekendheid, maar vooral het opbouwen van merkvoorkeur. Daarvoor verdiepen we de merkbelofte ‘de kracht van zacht’ met een bijzondere testemonial aanpak.

Campagne Concept

We weten dat de waterontharders van AquaCell heel zacht zijn voor je huishoudelijke apparaten en voor je huid. De klanten van AquaCell zijn zo onder de indruk van AquaCell dat ze er zelf ook een beetje zacht van worden.

album-art

00:00
Middelen

TV, print, radio en online.

Scroll naar boven