Campagne concept
Een waterontharder. Hoe innovatief ook, het is een rationeel, technisch product. Dus kies je al snel voor een informatieve campagne. Die uitlegt hoe het werkt. AquaCell legde de lat hoger. Want ze wilden niet alleen in het hoofd, maar ook in het hart van hun doelgroepen. En dus voorzagen we het product van de heldenstatus die het verdient. Door de kracht van zachtheid te tonen. En die kracht te voorzien van een emotionele laag. AquaCell houdt van zacht. En dus houdt je espressomachine van AquaCell. En je douche. En je vaatwasser. En inmiddels, na een aantal mooie campagneflights, ook een aanzienlijk deel van de doelgroep.
Middelen
TV, print, radio en online.
In de vakpers
Een mooie vermelding van deze campagne in het reclame vakblad FONK online (klik hier)
Campagne Houden van zacht
Campagne Concept
Een waterontharder. Hoe innovatief ook, het is een rationeel, technisch product. Dus kies je al snel voor een informatieve campagne. Die uitlegt hoe het werkt. AquaCell legde de lat hoger. Want ze wilden niet alleen in het hoofd, maar ook in het hart van hun doelgroepen. En dus voorzagen we het product van de heldenstatus die het verdient. Door de kracht van zachtheid te tonen. En die kracht te voorzien van een emotionele laag. AquaCell houdt van zacht. En dus houdt je espressomachine van AquaCell. En je douche. En je vaatwasser. En inmiddels, na een aantal mooie campagneflights, ook een aanzienlijk deel van de doelgroep.
Middelen
TV, print, radio en online.
In de vakpers
Een mooie vermelding van deze campagne in het reclame vakblad FONK online (klik hier)