Campagne
Zacht voor elkaar

Opdracht

Het verder opbouwen van naamsbekendheid, na de twee eerdere succesvolle campagnes, maar vooral het opbouwen van merkvoorkeur.
Daarvoor hebben zij een softe approach gekozen die past bij het karakter van de organisatie.

album-art

00:00
Campagne concept

We weten dat de waterontharders van AquaCell heel zacht zijn voor je huishoudelijke apparaten en voor je huid. In deze vervolgcampagne bevinden we ons op het kantoor van AquaCell. Daar valt meteen op; ze zijn hier wel héél zacht, voor hun klanten en voor elkaar. En dat begint al bij de deur. Wolkom!

Middelen

TV, radio en online.

In de vakpers

Een mooi artikel met achtergrond over deze campagne in vakblad Adformatie.
https://www.adformatie.nl/campagnes/aquacell-komt-met-softe-campagne

Campagne
Zacht voor elkaar

Opdracht

Het verder opbouwen van naamsbekendheid, na de twee eerdere succesvolle campagnes, maar vooral het opbouwen van merkvoorkeur.
Daarvoor hebben zij een softe approach gekozen die past bij het karakter van de organisatie.

Campagne concept

We weten dat de waterontharders van AquaCell heel zacht zijn voor je huishoudelijke apparaten en voor je huid. In deze vervolgcampagne bevinden we ons op het kantoor van AquaCell. Daar valt meteen op; ze zijn hier wel héél zacht, voor hun klanten en voor elkaar. En dat begint al bij de deur. Wolkom!

album-art

00:00
Middelen

TV, radio en online.

In de vakpers

Een mooi artikel met achtergrond over deze campagne in vakblad Adformatie.
https://www.adformatie.nl/campagnes/aquacell-komt-met-softe-campagne

Scroll naar boven