Campagne De kracht van zacht
Middelen
TV, radio en print.
Bewust ingezet in de drukste reclameperiode van het jaar; rond Black Friday, Sinterklaas en kerst.
Opdracht
Creeer naams- en merkbekendheid voor AquaCell waterontharders. Ontwikkel een themacampagne en een nieuwe pay-off voor het merk.
Zet AquaCell neer als de waterontharder waar Nederland even zacht van wordt.
Campagne concept
Met hele zachte TV- en radiocommercials en net zo zachte advertenties geven we de kijker een moment om even te kunnen ontharden. Of liever nog, verzachten. We sluiten af met met de belofte: Aquacell. De kracht van zacht.
Campagne De kracht van zacht
Middelen
TV, radio en print.
Bewust ingezet in de drukste reclameperiode van het jaar; rond Black Friday, Sinterklaas en kerst.
Opdracht
Creeer naams- en merkbekendheid voor AquaCell waterontharders. Ontwikkel een themacampagne en een nieuwe pay-off voor het merk.
Zet AquaCell neer als de waterontharder waar Nederland even zacht van wordt.
Campagne Concept
Met hele zachte TV- en radiocommercials en net zo zachte advertenties geven we de kijker een moment om even te kunnen ontharden. Of liever nog, verzachten. We sluiten af met met de belofte: Aquacell. De kracht van zacht.