Vorige slide
Volgende slide

Corporate
Campagne
Influentials

Opdracht

Het imago van personen-
vervoerder Connexxion bleef
ver achter bij de innovatieve ontwikkelingen van het bedrijf.
Met het naderende oog op privatisering werden die in de schijnwerpers gezet.

Campagne concept

De laatste generatie dodehoekspiegels. Hybride bussen. Actuele reisinformatie.
De OV Chipkaart. Een aantal belangrijke innovaties op het gebied van dienstverlening, milieu en veiligheid. De waarde hiervan voor mens en milieu staan in deze campagne centraal. Met een knipoog uiteraard naar de waarde van het bedrijf.

Middelen

Print in landelijke dagbladen en opiniebladen.

Corporate
Campagne
Influentials

Opdracht

Het imago van personen-
vervoerder Connexxion bleef
ver achter bij de innovatieve ontwikkelingen van het bedrijf.
Met het naderende oog op privatisering werden die in de schijnwerpers gezet.

Campagne concept

De laatste generatie dodehoekspiegels. Hybride bussen. Actuele reisinformatie.
De OV Chipkaart. Een aantal belangrijke innovaties op het gebied van dienstverlening, milieu en veiligheid. De waarde hiervan voor mens en milieu staan in deze campagne centraal. Met een knipoog uiteraard naar de waarde van het bedrijf.

Middelen

Print in landelijke dagbladen en opiniebladen.

Scroll naar boven