Het imago van ‘de bus’ is op zijn minst een tikje suf. Onterecht, omdat er zoveel nieuws ontwikkeld wordt, met name door marktleider Connexxion. Laat zien dat zij haar busreizigers centraal stelt in al haar dienstverlening en innovaties.
Campagne concept
Reizigerswensen vormen de basis van deze campagne. Individuele airconditioning. Koffie op de halte. Zitplaatsgarantie. Actuele reisinformatie. Dit is allemaal eenvoudig binnen handbereik, als je maar met de bus reist. Alles voor de reiziger. Connexxion.
Het imago van ‘de bus’ is op zijn minst een tikje suf. Onterecht, omdat er zoveel nieuws ontwikkeld wordt, met name door marktleider Connexxion. Laat zien dat zij haar busreizigers centraal stelt in al haar dienstverlening en innovaties.
Campagne concept
Reizigerswensen vormen de basis van deze campagne. Individuele airconditioning. Koffie op de halte. Zitplaatsgarantie. Actuele reisinformatie. Dit is allemaal eenvoudig binnen handbereik, als je maar met de bus reist. Alles voor de reiziger. Connexxion.