Campagne Ajax-Fan For Life
Category
Tags
Ajax, Campagne, Fan-for-live, Propaganda
Date
24 februari 2020
Client
Iconix Energy Drink
Opdracht
Het ontwikkelen van een sales activatie voor deze nieuwkomer op de markt van energy drinks. Met als doel de naamsbekendheid te verhogen en de verkopen bij supermarkten en tankstations een flinke boost te geven. Inclusief een winactie en online actieplatform.
Campagne concept
Iconix Energy Drink houdt van Ajax. Zoveel zelfs dat ze een 10-jarig sponsorcontract met de mooiste voetbalclub van Nederland hebben afgesloten en inmiddels ook official partner zijn. Iconix heeft serieuze plannen voor de toekomst en is ‘here to stay’. Onder het thema: Ben jij ook Ajax Fan for Life? maak je met je blikje Iconix kans op 2 seizoenkaarten voor maar liefst 10 jaar. Kijk, daar worden echte Ajax fans blij van.
Middelen
TV, display en social advertising, indoor stadion, print, megamasten, DOOH, narrow casting, POS, actiesite en platform.