Corporate Identity
Middelen
Positionering, brand story, logo & brand identity.
Opdracht
Waarderen van personeel werkt. En dan vooral structureel waarderen. Want dat is succesvol waarderen.Sparkler is een initiatief van Makro Kerstpakketten en verzorgt year-round waarderingsprogramma’s voor bedrijven. We verzorgden een positioneringstrategie en ontwikkelden daarna een brand identity, brand story, logo en huisstijl.
Concept
Sparkler is onder de Brand Archetypen zowel de Liefhebber als de Wijze. Met een oprechte passie voor waarderen en een dijk aan kennis en ervaring vanuit Makro Kerstpakketten. Als je Sparkler heet, mag het natuurlijk ook sprankelen in de huisstijl. Met een zakelijke touch.
Corporate Identity
Opdracht
Waarderen van personeel werkt. En dan vooral structureel waarderen. Want dat is succesvol waarderen.Sparkler is een initiatief van Makro Kerstpakketten en verzorgt year-round waarderingsprogramma’s voor bedrijven. We verzorgden een positioneringstrategie en ontwikkelden daarna een brand identity, brand story, logo en huisstijl.
Concept
Sparkler is onder de Brand Archetypen zowel de Liefhebber als de Wijze. Met een oprechte passie voor waarderen en een dijk aan kennis en ervaring vanuit Makro Kerstpakketten. Als je Sparkler heet, mag het natuurlijk ook sprankelen in de huisstijl. Met een zakelijke touch.
Middelen
Positionering, brand story, logo & brand identity.