Vorige slide
Volgende slide

Corporate Identity

Middelen

Positionering, brand story, logo & brand identity.

Opdracht

Waarderen van personeel werkt. En dan vooral structureel waarderen. Want dat is succesvol waarderen.Sparkler is een initiatief van Makro Kerstpakketten  en verzorgt year-round waarderingsprogramma’s voor bedrijven. We verzorgden een positioneringstrategie en ontwikkelden daarna een brand identity, brand story, logo en huisstijl.

Concept

Sparkler is onder de Brand Archetypen zowel de Liefhebber als de Wijze. Met een oprechte passie voor waarderen en een dijk aan kennis en ervaring vanuit Makro Kerstpakketten. Als je Sparkler heet, mag het natuurlijk ook sprankelen in de huisstijl. Met een zakelijke touch.

Corporate Identity

Opdracht

Waarderen van personeel werkt. En dan vooral structureel waarderen. Want dat is succesvol waarderen.Sparkler is een initiatief van Makro Kerstpakketten  en verzorgt year-round waarderingsprogramma’s voor bedrijven. We verzorgden een positioneringstrategie en ontwikkelden daarna een brand identity, brand story, logo en huisstijl.

Concept

Sparkler is onder de Brand Archetypen zowel de Liefhebber als de Wijze. Met een oprechte passie voor waarderen en een dijk aan kennis en ervaring vanuit Makro Kerstpakketten. Als je Sparkler heet, mag het natuurlijk ook sprankelen in de huisstijl. Met een zakelijke touch.

Middelen

Positionering, brand story, logo & brand identity.

Scroll naar boven