Campagne Zacht voor elkaar
Opdracht
Het verder opbouwen van naamsbekendheid, na de twee eerdere succesvolle campagnes, maar vooral het opbouwen van merkvoorkeur.
Daarvoor hebben zij een softe approach gekozen die past bij het karakter van de organisatie.
Campagne concept
We weten dat de waterontharders van AquaCell heel zacht zijn voor je huishoudelijke apparaten en voor je huid. In deze vervolgcampagne bevinden we ons op het kantoor van AquaCell. Daar valt meteen op; ze zijn hier wel héél zacht, voor hun klanten en voor elkaar. En dat begint al bij de deur. Wolkom!
Middelen
TV, radio en online.
In de vakpers
Een mooi artikel met achtergrond over deze campagne in vakblad Adformatie.
https://www.adformatie.nl/campagnes/aquacell-komt-met-softe-campagne
Campagne Zacht voor elkaar
Opdracht
Het verder opbouwen van naamsbekendheid, na de twee eerdere succesvolle campagnes, maar vooral het opbouwen van merkvoorkeur.
Daarvoor hebben zij een softe approach gekozen die past bij het karakter van de organisatie.
Campagne concept
We weten dat de waterontharders van AquaCell heel zacht zijn voor je huishoudelijke apparaten en voor je huid. In deze vervolgcampagne bevinden we ons op het kantoor van AquaCell. Daar valt meteen op; ze zijn hier wel héél zacht, voor hun klanten en voor elkaar. En dat begint al bij de deur. Wolkom!
Middelen
TV, radio en online.
In de vakpers
Een mooi artikel met achtergrond over deze campagne in vakblad Adformatie.
https://www.adformatie.nl/campagnes/aquacell-komt-met-softe-campagne